Arealgirlslife

Alla inlägg under september 2015

Av Isabelle - 27 september 2015 20:43

   

 

 

Bilder:)






Av Isabelle - 27 september 2015 17:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Isabelle - 23 september 2015 20:03

Onsdagscitatet:

 

Av Isabelle - 20 september 2015 20:16

Hellu!


Varit och hjälpt till på vikingamarknad idag xD

Så här är lite bilder på det.

 

   

 

Längtar tills på tisdag, då ska vi färga mitt hår rosa och svart. :D

Var hos hästarna, och tog lite bilder då med:) 

Mycket mer bilder än text i detta inlägget xD

   

Lilla Diddi :*

  

 

Av Isabelle - 19 september 2015 20:25

Hey!


Såå, bloggen har en ny design, den gamla typ bara försvann. :o

Så jag fick fixa en ny header, hoppas ni gillar den. ^^

Och gissa vem som ska gå och se Bring Me The Horizon i köpenhamn i november?! :DD

Jag längtar jättemycket, jag kan knappt fatta att vi ska dit!

Jag och Elinor (min storasyrra) ska åka den 18 november, och pappa har ju sponstrat ganska mycket. Typ allt.

TACK SÅ JÄTTEMYCKET!!!

Det betyder jättemycket för mig, och när jag fick reda på det börja jag typ böla. xD (Och jag gråter typ aldrig)

Jag ser jättemycket fram emot det:)

 

 


Av Isabelle - 13 september 2015 17:29

Tja!


Har varit på loppis med Bella idag.^^

Det var kul, men inte så stort, det var typ handbollsförenningen som hade det, så jaa...

Och asså, det här är kanske bara jag, men dem hade typ en maskot som var som en tiger, och jag tycker det är läskigt när dem ska vinka och så till en. xD Det är nog bara jag:P

Sen så var Paulo Roberto där också.

  

Näe, men seriöst, palla den där snubben. Men Bella ville ta en bild med honom, så jag fick följa med henne. xD

Men det var mysigt, sen så åkte vi karuseller, dem hade två stycken haha, och det var kaffekoppen och flygplanen. xD

Och det märktes att jag och Bella nog hade blivit liiiite förstora, benen fick typ knappt plats. ;)

Och juste det, ni kanske undrar varför mitt förra inlägg är lösenordsskyddat, det är för att det är en rätt så personlig sak, som bara angår mig och mina närmatse typ. Jag kände att jag behövde skriva av mig lite.

 

Juste, Bring Me The Horizon släppte sitt nya album i fredags, och det är helt okej, kunde dock varit lite hårdare enligt mig, men får väl vara glad för att dem fortfarande håller ihop. :)

Från det nya albumet gillade jag mest What you need, Blasphemy och True friends.


Av Isabelle - 12 september 2015 17:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Isabelle - 9 september 2015 18:28

Onsdagscitatet: :D


Om du inte tror på mirakel har du glömt att du är ett.

 

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards