Arealgirlslife

Alla inlägg under november 2015

Av Isabelle - 21 november 2015 21:43

Tjaa

  

its time for bloggutmaning, 5 skor du gillar xD

Hahaha lätt;)

   

 

  

 


Av Isabelle - 21 november 2015 21:11

Its time för bloggutmaning!

Ja, jag vet att jag ligger efter xD

En låt du är trött på.

Jaaa, ska vi ta den korta eller långa verisionen? :)

Näe men typ all popskit som spelas på typ radion. Allt låter likadant, och det handlar 99,9% av fallen alltid om såhär typ kärlek eller typ nån kille/tjej som de inte kan få men sen så får personen den endå. 

Men typ en låt som jag bara vill typ döda en gång för alla är typ "How deep is your love" eller vafan den heter jag bryr mig verkligen inte om att kolla upp vilka som har gjort den. Men jupp den låten.


Ha det myys

Av Isabelle - 21 november 2015 20:55

Heyya

  

Kom hem från köpenhamn i torsdags, vilket på riktigt var deprimerande. 

Jag blev typ kär i köpenhamn. sen åker man tillbaka till dem små hålorna i skåne;(

Och lixom, SÅ FORT vi kom in i sverige igen, så började det regna-.- Men vad kan man förvänta sig av det här jävla landet?

Men anyway, tog massa bilder så tänkte väl visa dem eller nåt... xD

  

Utanför för vårt rum

 

Rummet som var typ megamyys

 
Statinonen utifrån haha :)

 

T             7 eleven finns typ VERKLIGEN överallt storstäderna xD

Ströget btw ^^

 

Skumma masker...

       

Inne på Disneys EGNA AFFÄR :OO Nalle Puh säger jag bara.

 

Typ det extremroliga och mysiga matstället vi åt på^^ 50 talet säger jag bara ;)

 

 

     

OMG. Det är det ända jag säger.


  Fan vad jag saknar det:( Det va så bara så himla fint dem spelade Drown på slutet ;( omg jag saknar det så mycket....

Det som jag gillade så jävla mycket va typ gemenskapen med alla, det var lixom nästan bara "altenativa" där och man kändes sig typ hemma... Nåt som inte finns i lilla kristianstad.

Men iallafall det va lite om köpenhamn och jag älskade det verkligen fan en av dem bästa dagarna i mitt liv faktiskt xD:D

Av Isabelle - 17 november 2015 20:52

Tjaa

  

Its time för ni vet vad, men jaa bloggutmaning haha xD

Jag vill inte lägga ut nån bild på nån person jag känner som jag älskar, för vet ju inte om dem vill det.

Men iaf jag älskar mycket annat hahaha:) Som tex:

   

Jag älskar verkligen choklad och lakrits, och VARFÖR ska alla typ hålla på att hata på lakrits? ;(

Så jävla gott

  

Sen mina små kissemissar älskar man ju såklart :3 <3

 

 

 

När jag typ friade till min lilla Lennart:* xD



Av Isabelle - 17 november 2015 20:16

Heyya

  

Its time for bloggutmaning! Så jag ska helt enkelt sätta spotify på shuffle och skriva ner dem första 5 låtarna  och vad jag tkr om dem typ haha xD


1. Bring me the horizon - Fuck

JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN. Speciellt när Jona Weinhofen sjunger, börjar typ böla så jävla fint är det!


2. Sex Pistols - EMI

Haha jaa, det här låten är ju en hatlåt till EMI och vafan ska man säga? xD Texten är fett kul faktiskt hahaha xD Gillar speciellt när Johnny Rotten sjunger biten (Han sjunger ju hela låten men älskar den här biten) från 2:23 till typ 2:36, jag döör xD


3. Bring me the horizon - Follow you

Jaa, denna är ju från bmths senaste album, och enligt mig en av dem mindre bra på plattan, men jag har faktiskt bölat till den här. Fats det var när jag hade mens. Och hade slut på choklad.

Men den funkar väll den också:)


4. Krewella - Somewhere to Run

Jag gillar krewella, och jag brukar inte precis älska artister inom typ EDM/techno/dubstep och jag vette fan vad allt heter haha xD Men jag gillar iaf den här låten.


5. Suicide Silence - No pity for a coward

Jag gillar suicide silence som fan, och den här låten är bra, men dem har gjort bättre haha xD

Av Isabelle - 15 november 2015 17:53

Tjaa 

  

Its time for bloggutmaning. Haha jag antar att jag ska skriva om nåt positivt, så jag får väl skita i och skriva om 1,5 år av ingnorans från *host* "klasskamrater".

Hmm...

Haha förra terminen så var det lägerskola i Hällevik som det är varje år, och jag och mina kompisar skulle bada i havet, och fan kallt det var xD 8 grader xD

Men sen när man hade varit i ett tag så kände man inte kylan längre och när jag gick upp bryggan så blåste det och jag tyckte det var varmt för det var så jävla kallt i vattnet xD

Sen skulle jag och min kompis hoppa från bryggan, och detta var när jag hade lila hår, och färgen började rinna ur xD så min bikini blev typ mörkrosa på några ställen + att jag fick rosa ränder i nacken haha xD

Sen så blev ju sommaren typ inställd i år, så det regnade och var mulet hela tiden haha xD

Och efter vi hade badat kröp vi typ ner under täcket och åt kanelbullar xD

Det var myys^^★

Av Isabelle - 14 november 2015 20:28

Heyya!

  

Dax för bloggutmaning. En bild på mig på vs en bild på mig från 2014. 

En sak som jag märkte direkt var hur blond jag var och vilket långt hår jag hade xD

Men jaa, jag tycker iallafall jag ser minst 1 gång bättre ut nu haha.

  

Me för ett år sen. -.- Kinda sorgligt med mitt utseende endå, jag fattar varför folk dömer mig efter utseendet. *Viskar nåt i stil med they hate me* ;)

   

Meee today. Rätt annorlunda nu när man lixom gemför bilderna och dem är brevid varandra haha xD


Av Isabelle - 13 november 2015 20:46

Heyy

  

Jahapp, då börjar fredagsdeppen lätta litegranna. Haha det är lite som attni har fredagsmys, festar eller bara tar det chill, så har jag fredagsdepp.:(


Haha den här dagen har verkligen varit skit. Började med att jag försov mig och jag vaknade i precis det ögonblicket när det är ca 2 minuter till bussen kommer. Suck. Så fick be morsan komma och hämta mig och så fick hon köra mig till skolan -.-

Och nu får man tydligen inte vara inne på rasten längre, vilket SUGER. 

Fick inte nått gjort på lektionen heller för att jag hade inget att göra, och jag tror kanske jag råkade slänga uppgiften om Romeo och Julia vi fick för typ 1 månad sen och som läraren sen bara har glömt bort. -.-

Kids, gör inte som jag.

Sen så är jag ju lite av en forever alone, (ingen gillar mig :p) så jag gick typ in på toan och cuttade mig för allt kändes skit och jag orkade inte med nåt. En av dem värsta sakerna som finns är när du bara vill böla men du kan inte för att du är bland folk. Hatar det.

Haha sen så fick jag ta nån jävla diskussion med nån lärare för att jag *host* råkade räcka fuck you till några 8-åringar som gick och tjallade då ja xD

Men fyfan asså, jag hatar verkligen uppkäftiga småungar som tror att dem äger världen och kan göra vad dem vill. Jag kunde bara inte hålla det inne, plus att jag mådde skit då, vilket jag gör hela tiden, men det var lite värre då.

Fick fan anstränga mig för att inte börja skratta för hela situation var så jävla absurd. xD

Yupp, sen läste jag nån självmordsguide eller nåt. Sen åkte jag hem och det kändes lite bättre men fortfarande skit iaf.

Välkommen till mitt deprimerande liv! :D

Ritade lite idag också:  

 

Vilken gillar ni mest? :P

Lawl detta är lätt min nya favoritlåt, ralaterar som fan till den och texten är lixom så sann. 

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards