Arealgirlslife

Alla inlägg den 11 november 2015

Av Isabelle - 11 november 2015 23:28

LAWL detta är såååå onsdagscitatet xD

 

Av Isabelle - 11 november 2015 22:46

Heya

  

 Its time for bloggutmaing.

Vad är kärlek? Lawl väldigt djup fråga ungerfär som vad som är meningen med livet och vad som händer efter döden haha.

Jag kan ju bara svara för mig, eftersom det är ju väldigt individuellt. Sen så finns det ju typ 50 0000 olika kärlekar xD

Men jao, för mig är det typ någon man kan prata med ALLT om, och nån som jag kan lita på. Det är kärlek.

Hmm, betyder det att jag inte älskar någon för att jag inte litar på någon? Haha neej jag tror inte det iallafall.

Man vet hur mycket man faktiskt älskar någon förrän man inte har personen längre. Och nej det är inte nåt jag har tagit från nån random "fina citatsida", jag vet det för att jag har varit med om det och jag vet hur det känns.

Jaa, och själv förlorade jag mitt liv i frysdisken på ica. Lång historia.

Näe men skämt åt sido.

Tillbaka till ämnet:)

Tex, jag då, älskar ju min katter och lakrits, så det är ju en sorts kärlek xD

(jag känner lite att jag inte kan svara på den här frågan, srsly, vem kan det egentligen?) 

Och haha, en sak till som jag vet så jävla säkert är att;

Du vet när du älskar en person på riktigt när du inte kan hata dem för att ha krossat ditt hjärta.

Så jävla sant.

Men sen enligt mina erfarenheter skulle jag säga att kärlek är lögner, svek, tårar, sorg, men också typ otrolig lycka och längtan efter personen.

Men som nån sorts sammanfattning:

Jag kan inte svara på vad som är kärlek och jag tvivlar på att nån kan det, eftersom det är 50 0000 olika saker och det är väldigt individuellt. Det är helt enkelt olika från person till person.

       



Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards