Arealgirlslife

Alla inlägg under oktober 2015

Av Isabelle - 31 oktober 2015 19:10

Hey

  

Its time for bloggutmaning.

saker jag är rädd för... Haha det är väl typ basic sakerna xD


1. SPINDLAR. Hatar dem.

2. Clowner. 

3. Bli lämmnad av personer jag älskar. 

4. Misslyckas med självmordsförsök. 

5. Robotar tar över världen


Det var dem enda sakerna jag kom på nu finns säkert mer men tar det annan gång xD


Ha det myys☆☆


Av Isabelle - 30 oktober 2015 20:22

Tja

  

Its time for bloggutmaning.

Hann inte skriva inlägg igår pga Halloween firande xD

Men, iallafall, på dagens punkt så står det en bild på dig för tre år sen, och en bild på dig nu.

Såå, jag har letat upp några gamla bilder, tror dem är från 2010-2012, så det är ju lite mer än tre år men whatever^^

Jag var typ mitt inne i min rosa-glitter-prinsess-period på den tiden, som dem flesta små tjejer är i den åldern eller? :p

 

Okeej, på den här tror jag var typ 8-9 år kanske?

    

Notera allt rosa.

LAWL, mig idag xD Rätt stor skillnad va?




Av Isabelle - 30 oktober 2015 20:00

Hellu

  

Hann inte skriva inlägg igår för firade Halloween med Terezia^^ 

Det var mys, vi skull baka typ marsipanspöken, men jag hittade ingen vit marsipan i affären så det fick bli rosa marsipan xD Plus att jag köpte inte tillräckligt, så dem såg mer ut som rosa, aningen missbildade grodor. xD och det skulle vara typ en rulltårta inuti, MEN vi glömde sockra plåten så det var jävligt svårt att få av smeten xD Men det var kul iallafall haha xD

Sen så blev det skräckfilm med massa kuddar så det var skulle vara lätt att gömma sig, och Terezia (som uppenbarligen är mycket modigare än vad jag är) satt typ bara och SKRATTA när jag typ råka skrka rakt ut xD 

Så vi kolla på Annabelle, som är jättebra, och sen kollade vi på Drag me to hell, som suger, kolla inte på den. Det som var kul med drag me to hell var att terezia (om du läser detta, skratta inte) skulle kommentera lixom bara:


-Det var ju fejk.

-Det var fan inte ens läskigt.

-Du blev inte rädd av det där? xD


Vilket gjorde att filmen blev mer rolig än läskig haha xD

   

Visste ni att Annabelle dockan finns på riktigt?

Den ser dock inte riktigt ut så, men läskigt:O


Av Isabelle - 28 oktober 2015 19:30

                                                               Onsdagscitatet


                                           



Av Isabelle - 28 oktober 2015 18:39

Heey

     (ingen aning varför jag la dit dom smileysarna)

Iaf, it´s time for bloggutmaning! :D

Det står min favvomat på listan, men jag tänkte väl med en potatis eller nåt föör det är ju fan skittråkigt att skriva om lixom bara:

Juhupp, allihopa, Bells favvomat är pankakor. Kul.

Näe så ändrar lite på den punkten, blir istället 10 saker jag gör varje dag och 3 ord du säger varje dag.

Så lets go!


10 saker jag gör varje dag: (lol)


1. Vaknar upp och tänker: Vafan gör jag här?

2. Kollar paddan om det har kommit några nya meddelanden.

3. Går på toa. xD

4. Klär på mig.

5. Tänker på... Allt möjligt.

6. Sjunger. När jag är ensam (Vilket jag är ganska ofta) sjunger jag typ alltid.. xD

7. Kollar mina ärr på armen och undrar hur fan det kunde bli så fel.

8. Lyssnar på musik.

9. Sitter vid datan.

10. Går o lägger mig.


Välkommen till Isabelles helt awesome meningslösa liv.


3 ord jag säger varje dag:


1. Helvetes

2. Jävla 

3. Skit

:)) *Skrattar sarkastiskt*


Ha det så mys

 

Av Isabelle - 27 oktober 2015 19:58

Bloggutmaing day 4.


Favvolåtar just nu.. Svårt att välja bara 3 stycken haha xD

Men får väl säga Comin in hot av Hollywood Undead och Bullet som osså är av Hollywood Undead och Blacklist med Bmth ^^ (Tim, om du läser detta, du har härmed gjort mig beroende av hollywood undead xD tack så jävla mycket ;))


           Grejen är att i 99 % av fallen så typ hatar jag rapp, men detta är asbra :D Plus att den här låten speglar typ depression på ett så himla bra sätt, man är lixom glad på utsidan, ler åt allt och alla men på insidan är helt förstörd. Och om man bara skiter i texten på den här låten så är den ju "glad".


          Blacklist. Fan oslagbar;)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

Av Isabelle - 26 oktober 2015 18:06

Time for bloggutmaning! 


En låt som får mig att gråta... Har ju bölat åt många låtar men en speciell låt är Drown av Bring me the horizon, för jag känner igen mig så mycket i den, det är som om den är skriven för mig, typ verenda ord stämmer in på mig. Vilket är sorgilgt på så sätt, för jag ser typ mig själv i den, den passar så bra typ.

Men typ om jag ska typ berätta eller prata om nån med om med hur jag känner (vilket är jävligt svårt)

så typ kan den här låten hjälpa för det känns som det blir lättare för den personen att förstå då...

Bästa covern av Drown <3


Sen några andra låtar som får mig och gråta är:

Haha tvivlar på att någon kommer lyssna på låtarna men la in dem endå. xD


Av Isabelle - 25 oktober 2015 20:53

So, it's time for bloggutmaning! :)


Något jag saknar... Hmm. Saknar mycket, men tex Basel och Stockholm. 

Vi var faktiskt i schweiz nu för exakt 1 år sedan. Haha det var nice, vi bodde typ i ett gammalt hus med en jättestor tomt och det fanns ett piano från typ 1895 eller nåt. xD 

Sen så var det inbrott nån kväll och min lillebrosa blev typ asrädd haha xD men lixom kan förstå det, inbrott är väl aldrig kul... 

Som den kattmänniska jag är så saknar jag ju såklart en av våra katter som fick avlivas typ 2013 eller nåt..

Lilla Trixi :(

Sen Stockholm, fett mysig stad tycker jag iallafall, iallafall i dem delarna jag var i xD

Kommer faktiskt inte på så mycket som jag saknar på det sättet, kommer typ mer på personer jag saknar (saknar måååånga personer) men det står på en annan dag på bloggutmaningen. :)


Ni får ha det så myys! ☆:)

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards