Arealgirlslife

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Isabelle - 9 oktober 2015 21:18

Såå, tänkte skriva ett 10 saker jag stör mig på inlägg, skrev ett tidigare idag men det raderades. -.-


1. När man är på en online affär, och det står fri frakt MED SÅHÄR STOR TEXT,

och när man sedan ser den lilla stjärnan eller vad det nu är och det står såhär: 

FRI FRAKT MED KÖP ÖVER 999 SEK!:D

Känslan jag får då kan enklast sammanfattas så här:

 

2. När folk smaskar när dem har tuggummi och snackar samtidigt.


3. Jag vet inte varför, men jag stör mig så sjukt mycket på killar som hjärtan i sina nicknames, typ såhär:

Jonas   (Hatar det-.-)


4. På bussen när nån har tagit ett säte för två och lagt en väska eller sätter sig ytterst eller lägger upp benen på det sättet. Och asså om man vet att det finns många platser kvar så tycker jag det är lixom helt okej, men när du fucking ser att det typ bara finns ståplatser kvar, snälla bara sluta.


5. Folk som äter typ nåt som luktar i hela bussen typ apelsin. Och p12 som lyssnar på musik. Utan hörlurar. Högt.


6. Smiley missbrukare, som typ har 8 smileysar i ett meddelande.


7. Dem som inte alls använder några smileysar nånsin.


8. Tjejer som förminskar sig själva. Varför? Är det för att lixom killarna ska tycka man är gullig eller?


9. När man ska måla naglarna, och det blir awesome vänsterhanden sen ska man göra på högerhanden och det ser ut som 3 värdskriget bröt ut på din hand...


10. Fjollor som säger: Aa jag kan bara umgås med killar för dem är inte så komplicerade. Ja, jag förstår att du känner så, umgås också mest med killar, MEN kan du inte umgås med andra fruntimmer så vet jag inte vad.


Så, detta var ett 10 saker jag stör mig på inlägg:) xD


Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards