Arealgirlslife

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av Isabelle - 21 oktober 2015 20:07

Heey!


Mindre än en månad kvar till Bring Me The Horizon! TAGGAD!!! :D

Näe men asså längtar så jävla mycket ska bli fett kul! :D

Hur är det annars då? Jorå, funkar väl helt okej just nu, men det är fortfarande en bra bit till och bli typ "hel" igen...

Man får ta vara på dem små stunderna då man faktiskt känner gjädje alls eller när man inte känner sig deppig, hopplös, och bara vill dö, inte finnas mer...

Men jaa, skolan suger som vanligt, tur att det är höstlov snart:) Men sen på fredag ska vi ha en "halloweenfest" med klassen, och jag känner lixom bara att NEJ jag orkar inte, har fan redan varit på typ minst 5 sånna och det är bara så jävla tråkigt för att:


1. Man sitter där i sin perfekta utklädning som man ahar planerat typ vekor i förväg, så är nån jävel som ska "råka" hälla typ cola eller nåt på en. (Ja, det har hänt)

2. Det är fan aldrig nån som kan se vad jag är förnåt. Jag kör nästan alltid på katt-outfiten, och lixom hur svårt är det att se att man är en katt om har såhär kattöron och en svans och har målat nos och morrhår?!

3. Haha tror dem har sagt nåt om att man inte får sminka sig hemma och komma dit i det utan man måste göra det på toan i skolan. Wtf? Men det var nåt om att nån med downs syndrom blev rädd eller nåt. xD 

De ska alltså tvinga en hel skola med typ 190 ungar att sminka sig i skolan för att EN elev blir rädd. Hahahaha.

4. Man leker lekar. Suck. Fortfarande. Undrar hur länge lärarna tror att dem kan köra med det?


Så, det är fyra anledningar till varför jag hatar halloweenfester med klassen.

Hade tänkt göra en 30 dagarsbloggutmaning, vi får väl se hur det går... xD

 


Av Isabelle - 21 oktober 2015 19:56

                                                                     Onsdagscitatet:)

                                                     

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards