Arealgirlslife

Alla inlägg under november 2015

Av Isabelle - 8 november 2015 22:36

Tja

  

Är så sjukt jävla less på bloggplatsen nu, hade skrivit ett asbra och långt inlägg men NAJJ så klart ska allt fucka ur och raderas. Den känslan asså. Tycker bloggplatsen har börjat lagga sjukt mycket på senaste tiden också:( >.<

Så jag pallar inte skriva om det, men iaf bloggutmaningen för idag är rätt enkelt, vad hade du på dig idag xD

Vill bara skriva detta också DET ÄR BARA 10 DAGAR KVAR TILLS JAG SKA TILL KÖPENHAMN OCH SE BRING ME THE HORIZON!!! (overexcited) 


 

Bara vanliga kläder xD JÄVLAR vad unik du är Isabelle.

   

Haha bilder från i måndags, det blir lätt så när jag sitter på tråkiga lektioner :p

Av Isabelle - 8 november 2015 20:53

           

Av Isabelle - 8 november 2015 19:00

Hey

  

Dax för bloggutmaing^^

Personer du saknar...

Saknar många personer, men mest av alla tror jag är elvira, ilka, tim och terezia...

 

Av Isabelle - 7 november 2015 15:55

Tjaa!

  

Its time for bloggutmaning. Ligger ju ett inlägg efter med det så får skriva 2 st idag xD

Men iallafall, favoritminne från födelsedag. Brukar ju inte fira mina födelsedagar med nåt speciellt längre, men jaa...

Tror det var när jag skulle fylla 11 eller nåt och mina kompisar kom och vi skulle kolla på en "läskig" film xD

Det var bara jag som tyckte den var läskig för att kattunge blev sönderslaisad i nån sen och det kom blod överallt:(

Och jag som då älskar katter börja ju typ gråta och kasta mig under kuddar och filtar.... 

Hahaha nej jag vet, kanske inte så himla kul födelsedagsminne för er att höra om, men jag tycker det är askul och tänka tillbaka på det xD


Om du fyller år i dag, så vill jag bara passa på att säga:

 

;)


Av Isabelle - 6 november 2015 22:43

Hey

  

Its time for bloggutmaning! Hann inte skriva igår cuz det var teater + läxor... xD

Men iallafall, nått som får mig gråta.

Jaa, mig själv till att börja med, falska personer, och riktiga psykfall, typ människor som Dr Harold Shipman, The Zodiac Killer, Ted Bundy och många många fler.

Kommer ihåg när jag läste om mordet på Junko Furuta. Jag blir spyfärdig, börjar skaka och både tårar och ilska är jävligt nära. Det är bara så för jävligt att människor kan göra så, hur jävla onda människor och riktiga jävla psykfall. Jag gråter för henne. Vila i frid...

Hon blev alltså brutalt torterad i 44 dagar, kanske går in på det mer i ett annat inlägg. Så jävla vidrigt.

Men det får mig iallafall och böla.


Ha det myys


Av Isabelle - 4 november 2015 20:02

Onsdagscitatet

 

Av Isabelle - 4 november 2015 18:38

Tjaa

  

Its time for.... Bloggutmaing! 

Turn on/turn off;) Kör på killar eftersom det är dem jag går igång på xDD


TURN ONS:


*"Emo" haircut. Det är såå himla snyggt :D

* Snygg kropp. Of course.

* Våga vara sig själv och skita i vad andra tycker.

* BRA MUSIKSMAK. Srsly, det är viktigt.

* Snäll...

* Men kunna jävlas lite endå xD

* Ärlig.

* Luktar gott och sköter sin hygien.

* Kunna myyyysa och krama ordentligt ^^

 

* Rolig

* Lång

* Och snygg såklart haha xD

* Snygg klädstil

* Piercingar <3

 


* Kunna prata om seriösa saker irl

Sen ett snyggt leende är ju alltid myys;)


TURN OFFS:


* Ingen som helst humor

* Kortare än mig

* Ljuger

* Låtsas vara nån annan

* Tjock. Jag vet att förmodligen nån kommer vara emot mig här, men tycker du detta är atraherande såå kör på bara:)                                                                 

* FÖÖR snäll

* Trög

* Inte sköter sin hygien och stinker :/

* Ovådade naglar, alltså massa smuts o skit under dem och jättelånga

* Föör mycket självförtroende

* Snackar om sitt ex

* Armbandsklockor. Äre bara jag? Det känns som typ nåt 40+har... Nope, läderarmband och festival/konsertband ska det va^^

* Inte vågar ta första steget

* Bara skiter i allt

* Tar aldrig några intiativ 


Ha det myys:)


Av Isabelle - 3 november 2015 19:38

Heey

  

Mitt första julminne... Hmm fick tänka efter en stund.

Men tror det måste vara när "tomten" (storebror i mitt fall) kom och gav alla julklappar till mig och jag fick gå och dela ut dem till hela familjen haha. :3

Kommer ihåg att jag var rädd för tomten, lixom han pratar ju askonstigt och har ett stort skägg och asstor mage :O 

Men nu är det lixom bara kul om *hrrm* "tomten" kommer med julkklappar! :D

Fan, nu börjar man ju längta till julen ju..

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards