Arealgirlslife

Alla inlägg den 19 februari 2015

Av Isabelle - 19 februari 2015 21:00

Hejhej!

Som rubriken lyder, så ar det min 13-årsdag idag. Och ja, det har varit en hyfsat händelserik dag.

Det började med att pappa och Oliver (min bror) kom in och sjöng och jag fick ett paket med en uggletunika typ...

Sen gick jag upp och glodde på TV en stund, sen gick strömmen. Så, inga pannkakor till frukost. 

Sen skulle vi åka iväg till tropikariet i helsingborg. Där fick vi se små apor, jättesöta, ormar, spindlar, hajar och rockor, krokodiler och gräshoppor, och detta är bara lite av det som fanns där. Sen stack vi och åt kina mat (som jag älskar).

Sedan skulle vi ta en sväng till Väla, men då hade ett av bildäcken fått punka. Så det var bara att åka och byta. Fast det fanns ju i och för sig Historia tiningar där, så det var ju en liten bra sak, fast vi blev av med tusen spänn på det. Sen åkte vi tillbaka till Väla och tittade in på Panduro och så köpte vi fotbollsskor och gräddbullar. Sen åkte vi hem. När vi väl var hemma åt creps med skinkstuvning, MYCKET godare än skolan äckelcreps, prinsesstårta. Och nu sitter jag här och skriver detta inlägget.

    


//Isabelle

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards