Arealgirlslife

Alla inlägg den 20 augusti 2015

Av Isabelle - 20 augusti 2015 16:59

Hey.


Jaha, då var man tillbaka i skolhelvet igen. Jag känner lite att den allmäna känslan är lite:

 

Men det kanske bara är jag haha, med tanke på att mina vänner inte går kvar.

Så är vi 5 tjejer kvar i klassen, (plus jag, 6 tjejer) och dem är liksom en enda stor grupp, så det är ganska svårt att vara med dem haha. :/ 

Men alltså en sak jag stör mig lite på, är tjejer som är rädda för att göra nåt, på tex fotboll, och dem bara står där och ser dumma ut. Också dem killarna som är fucking bollgalna och ska bestämma lag och hålla på och bara:

Passa, passa då! För helvete PASSAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Nej, jag tänker icke passa bolljävlen till dig. Också sånna som bara:

Du är ju tjej. Du kan inget sport.

Snälla, gör världen en tjänst och håll käften.

Jag känner att det här inlägget blev lite konstigt haha, men det är ju min blogg, så jag skriver vad jag vill. :)

Ah, juste, det är väldigt många som bara:

Sommaren är slut. 

Nope, bara för att sommarlovet är slut, betyder det inte att att sommaren är slut.

Lite fin sommarmusik hahaha!

  



Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards