Arealgirlslife

Alla inlägg under februari 2015

Av Isabelle - 14 februari 2015 15:12

Har suttit och ritat litegrann. Nu blir det äntligen lite mer grejer på "teckning", hoppas jag...

Jag hade tänkt börja lägga ut noveller på bloggen, har några stycken på lager! Jag har fått höra att jag skriver ganska bra,så jag hoppas att ni också tycker det!  

Av Isabelle - 14 februari 2015 15:03

Hej!

Alla hjärtans dag idag. Såå, glad alla hjärtans dag!        

Jag har inte fått nån alla hjärtans dag present... Har du fått nåt?

Forever alone girl...             Tur att jag har min lille Lennart iallafall...

 

Av Isabelle - 14 februari 2015 14:43

Hej, och glad alla hjärtans dag!

Tänkte visa lite alla hjärtans dag godis som jag gjort idag.


Smeten är gjort av nåt så enkelt som helt vanlig chokladbollssmet, som är format som hjärtan. Pärlsocker som "dekoration" och riven choklad som en sista touch.   


Av Isabelle - 13 februari 2015 18:21

Hej!

Har kollat runt lite på nätet, och hittat "vårens måsten". Jag tycker som tycker om lite "annorlunda" kläder, bestämde mig för att göra en egen vårens måsten!

        

          Alla bilder är hämtade från www.shock.se

Av Isabelle - 13 februari 2015 15:34

Hejhej!!!

idag är det äntligen sportlov! Yay!

Så det ska vi fira med frågestund! ^^


Är du singel? Ja

Är du lycklig? Ja....

Är du uttråkad? Vet inteeeeeeeee...

Är du cool? Haha, det får du själv avgöra!  

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej

Har du nånsin blivit sårad? Ja

Har du nån gång gillat en kille utan att säga det till honom? Ja

Är du kär? Kanske....

Har du haft en hemlig beundrare? Ja

Vad såg du senast på TV? Wife Swap

Vems blogg läste sist? Ponnypowwer

Vilken bok läste du senast? Konsten att ha sjukt låga förväntningar

Vad åt du sist? Ett äpple

Vem pratade du med senast? Min lillebror

Vem pussade du sist? Min katt  

vem kramade du senast? Mamma

Favvodjur? Hästar, katter, kor, råttor och marsvin

Vart går din drömresa? Till australien, sydney

Finns det nån du skulle vilja träffa oftare? Mina två äldre syskon

 

2 alternativ

 

Katt eller hund? Katt

Några få bästa vänner eller många "vanliga vänner"? Några få bästa vänner

Tv eller internet? Internet

Coca cola eller pepsi? Coca cola

Pengar eller lycka? Lycka

Dag eller natt? Dag

Mobil eller MSN? Mobil

Havet eller pool? HAVET!!!

 

Så, det var allt för detta inlägget!

 

 






Av Isabelle - 11 februari 2015 19:35

Veckans citat  


En droppe i havet,

ibland tror vi att det vi gör bara är den droppe i havet.

Men havet skulle vara mindre utan den droppen.

Av Isabelle - 11 februari 2015 19:20

Hej!

Har varit i skolan idag, och på bilden ska vi måla saker från 40-talet, så jag har påbörjat en teckning med mumintrollen, kommer nog komma upp på bloggen senare under "teckning". Så vart jag i stallet idag, och red ut en runda med Diddi.

Och kan ni gissa vad som har hänt med kameran? Fel, så länge ni gissade på att den är söner igen. Det blir till att köpa en ny. Jag fyller ju år nästa torsdag, så där kan man hoppas på lite pengar...

  

Av Isabelle - 10 februari 2015 20:53

Jupp, du läste rätt. Ny kategori på bloggen, nämligen naturbilder!    

Dem här inläggen kommer komma upp lite då och då, inte regelbundet.    

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards