Arealgirlslife

Alla inlägg under februari 2015

Av Isabelle - 10 februari 2015 18:12

Hej på er!

Idag tittade vi på en film i skolan, "Mr and Mrs Smith".

Ja, vad kan jag säga?

Jag tyckte inte vi fick ut ett skit av titta på filmen. Det var bara pangpang, bomber, mörda nån, kyssa någon med en fet explosion i bakgrunden, spränga ett hus, osv. 1/5.

Nej, tacka vet jag engelska deckare.

Jag hade ju mycket hellre jobbat med sånt som faktiskt behöver bli klart.


Är det bara jag, eller går det verkligen inte att ta artisterna i melodifestivalen på allvar?

Alltid när melodifestivalen kör igång ska det bli ett stort fett jävla kabaloo. Plus att det brukar vara alltid vara nån som har samma intelligensnivå med sean banan. (Det vill säga låg)


Hejdå!  Isabelle

Av Isabelle - 9 februari 2015 21:15

Är det bara jag som tycker kor är sjukt söta?! Mjölk är så jävla gott också!      Trädbilder! ;)  

Av Isabelle - 9 februari 2015 20:44

Med "miss punky". Idag vart jag inne på youtube, och hittde folk som hade gjort videor och försöker övertala folk att rösta på dem i miss punky tävlingen. Tydligen kan man vinna en sminkväska med ett värde av 10 000 kr. Jag HATAR att Loreal paris har tagit fram en så felaktig bild av punken! Det kanske låter patetiskt, men jag tycker verkligen inte om det. 

Det handlar inte om vem som sminkar sig extremast. Det är också synd att folk har missuppfattat punken för att vara en attityd, istället för att se betydelsen i individualism och jämnställdhet mellan raser och kön. Det spelade ingen roll om man var rik eller fattig, snygg eller ful, alla fick va med! Även om suger på gitarr eller inte kan sjunga, kan man ändå starta ett band och ha kul!

Sedan kan jag själv hålla med om att det är kul att sminka sig extremt och att inte se likadan ut som alla andra.

P.s Glöm inte att gå mot normen!

...

Av Isabelle - 8 februari 2015 20:00

Är sjukt trött efter att ha gjort klart matteläxan i sista sekunden. (Typiskt mig) Idag har det varit jättefint väder, så jag vart ute med Tule och gått en promenad. Han var jätteduktig, förutom att han bocka när vi skulle trava. Vårkänslor kanske?

Nä, nu ska jag gå och slänga mig i soffan och titta på gamla felix recenserar avsnitt.  


Av Isabelle - 8 februari 2015 19:54

Veckans lår: Bring me the Horizon- Drown

Av Isabelle - 7 februari 2015 19:42

...På Loreal paris nya "miss punky". Punk är en alternativ klädstil och musikstil. Om Loreal paris trodde att punken var död, och att dem nu bara kan ta våran stil, så trodde dem fel. Vi finns fortfarande kvar även om vi inte alltid syns!

Det är en stil, inte nån jävla modefluga!

Jag är besviken på er, Loreal paris.

Dessutom har jag aldrig hört att man ska måla sina naglar i olika färger för att vara "en punkare".

  

Av Isabelle - 5 februari 2015 19:24

Idag har varit en riktig jävla skitdag.

Allt började med NO, som kan vara så fruktansvärt tråkigt, vilket det var idag.

Efter det matte som jag HATAR. Och våran kassa mattelärare kan inte ens förklara något så man fattar. Vilket betyder att jag inte kom vidare ett skit i matteboken. Sedan gympa som är det värsta. Då skulle vi spela innebandy och fotboll, vilket kan vara kul ibland, men inte med sånna losers finns i min klass. Det är jättejobbigt när nån typ kommer fram och säger:

-Ame, kom igen, varför passa du inte??!!

Skaffa dig ett liv för fan.

Sedan ett bråk med en lärare.

Sedan när jag kom hem och skulle till hästarna, klart att min lillebror skulle vara i stallet. Det var typ det sista jag behövde!

Och när man haft en dålig dag, så kan flippa ur totalt. Som jag gjorde.  

Ja, där har ni min dag, hoppas eran vart lite bättre!

Av Isabelle - 5 februari 2015 19:22

Veckans citat:


Fantasi föder drömmar. Kunskap förverkligar dem.

Presentation


Heyy!

Isabelle heter jag, är en musik junkie och en allmänt weird person.
Så yeah, den här bloggen handlar mest om mig, så om du inte gillar mig kanske du ska klicka dig in på nåt annat. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur gammal är du som läser detta?
 9-12
 13-17
 18-25
 25-35
 35-45
 45-55
 55+

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards